Pepin peitto

Lukijat

12. tammikuuta 2011

Käsitöitä Amyn lailla

Kuten otsikosta voi hieman päätellä, olen viime päivät viettänyt käsitöiden ja Amyn lailla sarjan parissa. Tuota sarjaa olen koko syksyn nauhoitellut, koska en ole ehtinyt katsomaan ja nyt kun tallessa oli melkein sata jaksoa, ajattelin, että on jo aika alkaa niitä katselemaan pois =) Samalla olen neulonut villapaitaa (joka lähestyy loppuaan)...

Mutta on minulla ollut muitakin käsitöitä työn alla. Löysin tämän laatikoiden uumenista.


Olen tehnyt sen jo monta vuotta sitten, mutta jotenkin vain päättely oli unohtunut, joten tein sen sitten vihdoin valmiiksi. Jämälangoista on syntynyt tämäkin pannulappu =)

*************

Tänään olen silpunnut muovikasseja! Löysin hyvän ohjeen jolla niistä pääsee helposti ja kätevästi eroon (niitä kun aina kertyy vaikka kangaskassikin kulkee mukana, mutta on niin pieni). Ohje löytyy täältä.


Tästä tulee siis muovimatto. Kovin on työlästä tuo muovin virkkaus, mutta suht nopeasti se sujuu. Laitan sitten kuvaa, kun on valmis ;)

Aamuisin on ollut vaikeaa nousta ylös, on tuntunut niin houkuttelevalta jäädä lämpöisen peiton alle. Iltaisin taas ei ole meinannut malttaa mennä sänkyyn, kun on ollut niin paljon kesken.
Kävin tänään psykiatrisen sairaanhoitajan juttusilla ja todettiin, että en ole vielä valmis jatkamaan koulua. Joten perjantaina pitäisi hakea lisää sairaslomaa. Lääkitystä katsellaan ehkä myös uusiksi. Olen nyt päättänyt olla stressaamatta koulun takia, vaikka harmittaakin jäädä jälkeen. Mutta tätä tämä elämä on ja siihen täytyy vaan tottua...

Innolla odotan SNY:n alkamista ja ystäväjakoa =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano pois vain! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...