Pepin peitto

Lukijat

19. marraskuuta 2010

Tip tap tip tap tipetipe tip tap tip tip tap ;)

Jee! Yli sata käyntiä laskurissa, kyllä täältä noustaan... =)

Tänään tosiaan pikkujouluihin.. Ei oo kyllä vielä ainakaan yhtään sellainen fiilis, mutta ehkä se iltaa kohden ilmestyy..

Lupasin kertoa tuosta palapeliharrastuksestani. Olen siis keräillyt tietynlaisia palapelejä, tarkoitukseni on kehystää ne seinälle jossain välissä. Tässä muutama kuva:

Tässä vielä tekemätön, joka odottaa rakentajaa




Tämä on tehty muistaakseni vuonna 1995 ja se on ainoa jonka olen saanut kehystettyä

Tämä on jo tehty mutta uudelleen purettu

Tämä on ihan vain kontaktimuovilla kiinnitetty
 Eli, keräilen vanhoja karttoja sekä lohikäärmeaiheisia ja myös tuollaisia salaperäisiä kuten tuo alin. Myös planeetat kiinnostaa. Tuossa oli vain osa mitä kaapista löytyy. Kukakohan ne kaikki kehystäis kun saan tehtyä. Jos minulla ei ole muuta tekemistä niin teen tuollaisen tuhannen palan pelin parissa päivässä. =)

Pirskahtelevaa perjantaita kaikille!

2 kommenttia:

  1. Todella hienoja. Mistä oletkaan löytänyt. Minua ärsyttää ne samantyyppiset palapelit joka kaupassa: kaupunkeja ja venesatamia : )

    VastaaPoista
  2. Juu, kannattaa katsoa netistä noita, esim. http://www.palapelit.net/
    Olen tehnyt palapelejä pienestä asti ja niistä kaupungeista on hyvä aloittaa ;)

    VastaaPoista

Sano pois vain! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...